Jensens Böfhus

Igår var jag, Sandra och Elisabeth ute och åt på Jensens Böfhus här i Malmö. Det blev lite senare än planerat, men runt halv 9 hade vi äntligen fått in vår mat. Jag beställde en klassisk béarnaise biff och tjejerna tog varsin Jensens farmabiff. Mycket gott, och trots att jag bara tog en 190g så blev jag så fruktansvärt mätt haha. Så mätt att när tjejerna beställde glass från glassbaren så avstod jag faktiskt. Men kan inget annat säga än att deras mjukglassar så galet goda ut!

Tyvärr hann vi aldrig se någon bio, eftersom allting blev något försenat. Både Sandra och Elisabeth hade nämligen jobbat, och kom därför lite senare till Malmö än tänkt. Lite tråkigt, men vi sa att vi skulle ta det en annan dag istället, en dag då vi allihopa hade lite mer tid! :)
 
Elisabeth & Sandra ♡
 
Klassisk Béarnaise Biff

Kommentera här: