Ser fram emot höstens förändringar

Semester är nu slut och jag har redan hunnit jobba 2 daga, men jag hänger inte läpp för det. Det är nämligen bara 6 arbetsdagar kvar innan jag sluter på jobb. Känns som helt rätt beslut att sätta sig i skolbänken igen, och jag ser verkligen fram emot dessa 2 åren i Helsingborg! 
 
Något annat skoj som också händer i höst är att vi ska flytta, har fått en fin nybyggd två här i Malmö som ligger lite mer centralt men inne i en lite gränd eller vad man ska kalla det. Så vi slipper den stora vägen utanför och får istället utsikt över en liten mysig park samtidigt som vi kommer bo närmare allt! Vi är verkligen supernöjda med läget och framförallt med att äntligen få våt efterlängtade balkong med solläge. 
 

Kommentarer:

1 Emelie :

skriven

Vad ska du plugga? :)

Svar: Jag ska plugga Webbutvecklare inom .Net :)
Martina

Kommentera här: