God Jul..

..en dag försent!!
Min julafton började med sill lunch hemma hos svärföräldrarna, och på bordet stod både gravad lax, grillad lax, massa olika sorter av sill och en massa annat gott. Tyvärr hann jag bara precis äta där, eftersom jag var skulle åk vidare hem till mina föräldrar redan vid två för att hinna i tid till mormor och morfar.
Väl hemma hos mormor och morfar så var såklart kalle Anka igång på tv:n, trots att inte en kotte satt och tittade, på bordet stod all julmat, och två av mammas syskon med respektive samt min lilla Kusin var där. Saknade dock min morbror hans fru och alla andra kusinerna (och Kalle såklart), som tyvärr fira jul på annat håll. Men jag fick en super mysig dag ändå, men massa god mat, trevlig sällskap och finfina julklappar :)
 
 
 
Av någon anledning så slutade bussarna i Lund gå vid 18 tiden?! Så jag sova hos mamma och pappa, vilket resulterade i att jag vaknade av att en liten vovve nafsade mig i fingrarna, kastade sig sedan över huvudet och slickade mig i hela ansiktet när hon märkte att jag vaknat till. Haha så jäkla söt!  Vi vaknade även upp till snö, årets första snö, så himla mysigt, bara lite synd att det inte var vitt ute igår. 
 

Hoppas ni haft en lika mysig jul som jag med era nära och kära! :) 

Kommentera här: