Den som väntar på någonting gott..

..väntar alltid förlägne! Efter två veckors försenad leverans så kom äntligen mitt paket med massa skoj till naglarna igår. I paketet fanns bland annat UV-gel i tre färger, glitter i en mängd olika färger, bling bling och lite penslar m.m, samt en ny UV-lampa. Så dagen har jag ägnat åt att fixa mina naglar. Det tog lite tid, och den vita gelen har inte riktigt varit min kompis, men efter mycket tålamod så blev det ändå rätt fint. :)
 
Eftersom jag knäckte flera naglar i veckan så testade jag bygga på med hjälp av mallar, vilket var superenkelt när man förstod hur man skulle sätta mallen. Sen blev det franska manikyr och på tumme och ringfinger satte jag små vita/transparenta glitter flakes.

För att vara första gången jag byggde naglar så tyckte jag det blev helt ok :)
 
 

Kommentarer:

1 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Va fina dom blev :) Hoppas du får en trevlig helg :)

Svar: Tack :)
Martina

2 sune:

skriven

Ja jag vet, lag längtar till sommar, sol och semester :)

Kommentera här: