Hunter boots

Kalle har legat och varit vrålförkyld, med feber och hela köret sedan i början av veckan. Han börjar känna sig bättre, men nu är det istället jag som är dålig. Blev hemskickad från jobb i torsdags och igår låg jag sängliggandes hela dagen. För att muntra upp mig själv lite gick jag in och beställde fina stövlar samt ett par welly socks till. Och nu sitter jag och planerar vårt nya sovrum. Vi ska nämligen byta ut allt, eller ja inte exakt allt men nästan i alla fall. Det ska in en ny stor säng, nya sängbord, lampor och lite annat skoj. Kommer bli så himla mysigt när det är klart! 
Ska få hjälp av svärföräldrarna och fixa allt på måndag eftersom varken jag eller Kalle har kört bil med släp tidigare. Nu tror jag inte det är jätte svårt, men för säkerhets skull vill vi ha med någon med erfarenhet! :) 

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Så skönt att ni äntligen ska fixa sovrummet! Och så snällt av svärföräldrarna att ställa upp. Hoppas ni hittar något eller ni kanske redan tittat ut via nätet innan :)
Krya på er så ses vi på tisdag (om du ska jobba)

Svar: Aa vi vet precis vad vi vill ha, och när vi bestämde oss i fredags så fanns det os mycket i lager och nu idag finns inte ett enda par ben kvar i lager, så sjukt irriterande, så om det inte kommer in under dagen vilket jag knappast tror så får vi tyvärr skjuta fram det :( Aa vi ses på tisdag, febern har lagt så och jag börjar må lite bättre :)
Martina

2 mamma:

skriven

Var är det ni ska handla? Det kanske går att lägga in en best. och kolla om de kan köra hem till er, det är kanske fri frakt ;)

Kommentera här: