Hårmodell för Lánza

Igår var jag och ett gäng tjejer och killar hårmodeller för Lánza här i Malmö. Vi fick nya fina färger i håret och blev klippta efter våra önskemål. Det var en lång med riktigt rolig dag, och frisörerna var verkligen riktigt duktiga. 
Dagen började redan klockan 10 för min del, då jag inte haft tid att komma in tidigare under veckan för att färga håret. Blev då av med min fula naturliga ombre' och fick istället två nya färger i håret. Riktigt mörkt i botten och väldigt ljust i topparna, och sedan fick färgerna flyta genom håret. Det blev faktiskt riktigt snyggt, och min blå ögon framhävdes verkligen av den mörka färgen. 
På kvällen var det sedan dags för modellande på L'anzas Hawaii afterwork med frisörer. Efter mingel och god mat för gästerna så var det sedan dag för oss att en och en kliva upp på scen och får vår after beach frisyr. Jag fick håret knutet lite busigt, och det blev ganska så coolt. Kvällen avslutades sedan vid 20 tiden då vi allihopa fick komma upp på scen igen för att bli fotade av gästerna. Klantiga jag hade då tagit av mig mina högklackade skor och hamnade självklart mellan en superlång killa och långa Emma som dessutom hade sina högklackade på sig. Måste sett rätt roligt ut med tanke på att jag är så kort haha!
 
Tack för en fantastiskt rolig kväll Lánza! 
 
Färgerna på håret blir tyvärr så himla orättvisa!! Det blonda är mer askblont och det mörka är lite mer åt mörk kastanjebrunt. Blev även av med mina nästan 10 cm slitna toppar, så himla nöjd! :)
 
 
Min after beach frisyr :) 
 
Vi modeller fick dessa fina produkter som tack för medverkan :D  
 

Kommentarer:

1 GoForFit:

skriven

Så kul! :)

Svar: Aa det var det verkligen! :)
Martina

Kommentera här: