Första dagen i skolan!

Efter en nästintill sömnlös natt, på grund av min dumma hosta så är jag nu uppe och har både hunnit äta och sminka mig, och om en timme är det dags att bege sig till skola. Är lite nervös haha, första dagen och jag känner inte en ända i min klass. Men det är inte bara det jag är nervös över, utan dem dragit in hållplatsen utanför skola, och jag med mitt härliga lokalsinne ska orientera mig i Helsingborg, känns sådär haha! 

Som jag skrivit tidigare så ska jag fortsätta min utbildning inom webbutveckling (göra hemsidor och appar), och utbildningen i Helsingborg är heltid i skolan vilket passade mig mycket bättre än distans på deltid som motsvarande kurser är här i Malmö. Dessutom ingår både praktik och en mängd kurser i denna utbildningen som Malmö Högskola tyvärr inte har. Så nu har jag två års pluggande framför mig innan jag äntligen kan få mitt drömjobb :D 
 

Kommentarer:

1 sune:

skriven

Lycka till! och hoppas att tågen ska funka, e ju lite si & så med det! Dixie hälsar;)

Svar: Tack, kom med ett tåg så att jag kom fram innan 10, tog bara sådär 1h och 40 minuter...Naw lilla sötnosen, saknar henne redan haha :)
Martina

Kommentera här: