Johnny Bulls

Idag kom mina fina höststövlar, ett par Johnny Bulls som jag precis varit nere på Maxi och hämta. Och jag är så himla nöjd, dem är verkligen sjukt fina och dessutom hur bekväma som helst!
 
Men precis som jag läste på någon hemsida så var dem väldigt stor i storleken, så jag är väldigt glad över att jag tog ett par 35-or istället för 36-or som jag först var inne på. Har nämligen 35-or, men brukar alltid ta en storlek större i höst/vinterskor så att jag kan få plats med lite tjockare strumpor. Men det kommer inte att bli några problem med dessa då dem är ca 1-1,5 storlek större i storleken. :) 

Köpte mina på skoboo.se, där dem var ca 300-400kr billigare än på andra sidor! Tummen upp
 
 
  
 
 

Kommentarer:

1 Isabelle:

skriven

Åh det är verkligen så fint med johnny bulls!

Kommentera här: