Mjukstart på terminen

Skönt med en lite mjukstart i skolan igår och sedan vara ledig idag haha. Ni anar nog inte hur trött jag var när jag kom hem, var verkligen helt slut. Men var tydligen inte ensam om det, flera i klassen berätta att dem somnat direkt efter kvällsmaten haha. 
 
Men vi fick en sjukt rolig lärare som verkar väldigt engagerad i ämnet, så det blev massa skrattande samtidigt som vi faktiskt lära oss en hel del, i alla fall på förmiddagen. Då vi ägnade eftermiddagen till att installera program på våra datorer.
Lärde mig bland annat att MySql inte alls är någon databas som jag skrev i förra inlägget, utan att det är en databashanterare. Ut över det så lärde jag mig att jag troligtvis aldrig kommer behöva sitta och bygga upp databaser, utan att jag kommer sitta med den roliga biten, det vill säga frontend. 
 

Kommentera här: