Sista "lediga" dagen

Godmorgon, idag är min sista "lediga" dag innan skolan börjar igen. Dessa två veckorna har verkligen gått fort och jag har dumt nog lyckats vända lite på dygnet. Så idag hade jag faktiskt klockan på 8, men jag var så jäkla trött och hade fruktansvärt ont i örat (börjar nog bli förkyld) så jag vände mig bara om och vaknade igen vid 10.20, haha suck! 
 
Dagen tänkte jag ägna åt att gå igenom videoklippen min lärare skickat samt repetera lite, så att jag är i fas med allt. Två veckor innan lovet så påbörjade vi en lång kurs i .NET Framework, men nu när vi kommer tillbaka så har vi ett litet break på tre veckor då vi istället läser databaser. Det där med databaser är något helt nytt för mig och det enda jag har koll på är att det finns en som heter MYSQL haha. Så jag hoppas verkligen att det är lite roligare och lite lättare än programmeringen.
 

Kommentera här: